lauantai 18. kesäkuuta 2016

Pikku breikki tähän väliin



Moikka! Tänään on ollut mukava päivä. Aamulla heräsin soittoon iskältä ja pian jo istuin autossa iskän perheen kanssa matkalla kohti Lahtea. Käytiin syömässä Lahden Moottoripyörämuseon yhteydessä olevassa ravintolassa, Ace Cornerissa, johon rakastuin heti. Vaikka ulkona satoi (ja sataa edelleen) vettä, eikä sää muutenkaan ollut parhaimmillaan, saatiin istua syömässä, kuunnella 50-luvun rock'n'rollia ja katsella, kun vanhat autot ajoivat ravintolan ohi. Syömisen jälkeen sanoin heipat iskälle, hänen vaimolleen ja pikkuveljelle ja suuntasin Lahden keskustaan, sillä mun vanhat bikinit on siinä sen noin 5-7 vuotta vanhat ja koin, että nyt olisi varmaan ihan hyvä aika ostaa uudet. Muutakin vaatetta olin vailla, joten oli tosi kiva päästä vähän täyttämään vaatekaappia kesäkuteilla.
Mun kesätyyli vaihtelee aika lailla laidasta laitaan, mutta samat perusvärit pysyy aina (musta, valkoinen, harmaa ja sininen), niistä ei vaan pääse eroon ja se näkyy näissäkin kuvissa. 
Mun ensimmäinen kesätyö on nyt ohi ja maanantaina alkaa seuraava, joka on täysi vastakohta ensimmäiselle, mutta varmasti aivan yhtä kiva, vaikkakin huomenna pitää vielä kerrata pari asiaa, että on kaikki tieto varmasti hallussa maanantaiksi. Tää työrupeama kestää pari viikkoa, jonka jälkeen vietän lomaa toiset pari viikkoa ennen kuin työt taas jatkuu. Nyt toistaiseksi kuitenkin mun päivä jatkuu OITNB:n katselulla, basson soittamisella, syömisellä ja siivoamisella. See ya!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti