tiistai 6. lokakuuta 2015

Tänään oli hyvä päivä




Hei! Mulla on ollut tänään tosi hyvä päivä. Toivottavasti teilläkin. Aamulla sain nukkua normaalia pidempään koulun alkaessa vasta kymmenen aikaan ja tässä jaksossa mulla on lähes ainoastaan kivoja aineita opiskeltavana. Ulkona oli jo melko kylmä, yöllä taisi olla syksyn ensimmäiset yöpakkaset, siltä ainakin tuntui, mutta se ei haitannut mua. Tuli vaan sellainen kiva fiilis, kun ilma oli kirpeän raikas. Jotenkin koulussakin meni tänään tosi mukavasti, ehkä se olen vaan mä, mutta kaikki tuntui olevan jotenkin tosi ystävällisiä ja iloisia. Tuli naurettua ja vaikka pääsinkin kotiin vasta seitsemän aikaan töiden takia, ei sekään haitannut. Mä tiedän, että oon tilittänyt syksyn ihanuudesta täällä jo vaikka kuinka paljon, joten tällä kertaa annan teidän vaan tyytyä näihin syksyisiin kuviin. Tässä ollaan kuitenkin vasta (jo!!!) lokakuun alussa ja loppukuusta tuun olemaan niin innoissani lähestyvästä Halloweenista, että ehkä on hyvä nyt vähän pitää taukoa aiheesta syksy.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti