lauantai 3. lokakuuta 2015

Autumn vibes & inspiration


Neulepaita ja sukat: H&M, pipo: Gina Tricot
Moikka! Mulla on ollut nyt pari päivää vähän sellainen fiilis, että mitä mun pitäisi tehdä ollakseni hyvä bloggaaja. Postailla säännöllisesti muutaman kerran viikossa vai mitä. Välillä tuntuu, että tekstiä syntyy enemmän kuin mitä tänne kehtaa edes julkaista. Välillä ei vaan jaksa edes ajatella kirjoittavansa yhtään mitään. Joka tapauksessa. Asiaan.
Tänään mä olin parin uuden tuttavuuden kanssa Lahdessa pitämässä EF:n Street Actionia, josta kertoilen myöhemmin omassa postauksessaan. Oli tosi mukava päivä ja ihana kohdata ihmisiä kasvotusten, ihan vaikka vaan hetken ajan. Oli myös tosi jees tutustua Ambassador-työn kautta uusiin ihmisiin. 
Koska syksy on (kyllä edelleen) mun lempivuodenaika aika monestakin syystä, tarttui kaupungilta mukaan muutama syksyisen tyylin must-have juttu. Rakastan noita Mikki Hiiri -sukkia yli kaiken! Olen Disney-fani henkeen ja vereen, joten en vaan millään voinut jättää noita kauppaan. H&M'stä tuli ostettua myös aivan ihana syksyinen neulepaita. En oo koskaan aiemmin tykännyt sinapinkeltaisesta tai oranssista yhtään, mutta tänä syksynä ne on löytäneet tiensä lähes mun lempiväreihin, joten aijattelin piristää vaatekaappini sisältöä tolla löydöllä. Ja koska syksy on yhtä kuin pipot, tarttui mukaan Gina Tricotista myös aivan ihana tavallinen harmaa beanie, joka luo mukavan syksyisen lämpimän filliksen. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti