tiistai 29. syyskuuta 2015

September favourites

Koska miksi ei? Rakastan lukea bloggaajien kuukauden suosikit -postauksia, joten ajattelin aloittaa saman itsekin. Ja näin joka kuukaudesta muistaa löytää ainakin muutaman mukavan asian. :)



































Kielikurssista haaveilu aina silloin tällöin. Ehkä mä saan kerättyä ne tarvittavat pisteet ja pääsen matkaamaan taas ensi kesällä EF:n kanssa. Minne? Sitä en vielä tiedä. // Oon varsinainen suklaafriikki ja nyt koeviikon alkaessa tuntuu, että suklaata täytyy löytyä jossain muodossa laukusta ihan vaan, että jaksaa kahlata koemyrskyn läpi. // Toi Cubuksesta kesällä ostettu ihan superpehmeä villatakintapainen on ehdottomasti mun lemppari. Sen voi vaan vetäistä päälle ja heti näyttää siltä, kuin olisi yrittänyt panostaa edes vähän, vaikka todellisuudessa on juuri heräännyt, unohtanut käydä suihkussa ja vetänyt hiukset vaan helposti nutturalle.



Paljon puhuttu Blistexin Happy Lips -sarjan Mango oli itsekin pakko hommata, kun kaikki siitä puhui ja mulla tuntui muutenkin olevan tarvetta uudelle huulirasvalle. Edellisen kulutin täysin loppuun ja kolme ei oo tarpeeksi, kun kyseessä on mun kaltainen suulirasvan suurkuluttaja. // Kyllä, mun syksyn iltoja piristää viides Potter-kirja ja englanniksi totta kai. Tämä kyseinen painos löytyi pieneltä kirpputorilta Sysmästä. En olisi heti uskonut, mutta olihan se sitten pakko poimia mukaan, kun halvalla sai ja koska Potterit ovat yksi ehdottomista suosikkikirjasarjoista ikinä.


Vaikka välillä tulee valitettua syksyn synkkyydestä ja sateesta, niin kyllä se on silti ehdottomasti mun lempivuodenaika. Värikkäät lehdet ja aamulla se aamukasteen ja sumun jälkeinen tuoksu matkalla kouluun. Tykkään! // EF:ltä saatu Ambassador-huppari, joka on kanssa ihan superpehmeä ja lämmin. Oon kävelevä mainos se päällä, mutta hyvän jutun puolesta. Matkailu ja etenkin kielimatkailu on asia, jota haluaakin mainostaa.  // Puman juoksutrikoot, jotka on viihtyny päällä nyt useampanakin päivänä ihan vaan niiden mukavuuden vuoksi. Kai sitä voisi ajatella käyttävänsä niitä siinä ihan oikeassaki tarkoituksessa, mutta toistaiseks ne toimii loistavasti hölläilyhousuina. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti