perjantai 22. tammikuuta 2016

What have I been up to...


 Tykkään kovasti mun koulumatkasta, varsinkin aurinkoisina päivinä, harmi vaan, että puhelin sammuu melkein heti, jos alkaa kuvailla. Se kylmyys. // Siinä vähän huonolaatuista kuvaa vanhojen mekosta, joka on ihan loppusilausta vaille valmis. En malta oottaa vanhojen päivää, harkat on menneet hyvin ja rakastan tanssia muutenkin, kivaa vaihtelua nykytanssille kuitenkin nuo vanhojen tanssit. // Toissa viikonloppuna käytiin siskon kanssa kuvailemassa ulkona, vaikka pakkanen paukkui alle -20 asteessa, sen jälkeen en hetkeen tullut esiin viltin alta, oli nimittäin sen verran kylmä. Hyrrr. // Troye Sivanin Blue Neighbourhood on ollut kovassa kuuntelussa viime päivinä, tykkään!

 Oon myös käyttänyt vaihdossa Kanadassa olevalta parhaalta ystävältäni saatua kaulakorua lähes joka päivä, se on ainoa kunnon koru, jota omistan ja muistuttaa mua mun ystävästä, vaikka ei nähdäkään vielä moneen kuukauteen. // Lisää kuvasaldoa toissa viikonlopulta. // Vähän selfietä teille piristykseksi, edelleen samalta viikonlopulta, kärsin tosta kylmyydestä. // Aloin taas kerran lukea tota Stephenie Meyerin Vieras-teosta. Ihan yksi lemppareista (leffa myös) ja tulee luettua aina silloin tällöin.

Yksi viikonloppuaamu tein itselle aamupalan sänkyyn ja katselin samalla Netflixistä Supernaturalia aamun aloitukseksi. // Pakkailua iskälle mennessä. // Juteltiin Mian kanssa pitkät pätkät FaceTimessa pari päivää sitten, ihan huipputärkeä ihminen ja ihanaa päästä välillä puhumaan kunnolla. // Mulla on jossain vaiheessa edessä huoneen vaihtaminen ja oon sitä varten jo tyhjentänyt kaappeja ja siivoillut vaatekaappia, jotta siirtyminen on helpompaa ja kyllä siisti vaatekaappi miellyttää silmää muutenkin.

Miten teillä on mennyt tammikuun alku?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti