perjantai 29. tammikuuta 2016

When ya have no camera...

Välillä blogia pitäessä täytyy kohdata elämän tosiasiat: mulla ei ole kunnollista kameraa, oikeastaan mulla ei ole kameraa ollenkaan. Siksi täytyy tyytyä näihin puhelinräpsyihin, joihin olen kyllä itse melko tyytyväinen, vaikka kameran hankkiminen tulee olemaan ajankohtaista toivon mukaan melko pian. 
Tietokoneen ääressä on tullut vietettyä jonkin verran aikaa, varsinkin koeviikolla. Silloin Netflix pitää seuraa varsin usein. // Oon ihan huipputyytyväinen mun Daniel Wellington -kelloon, se pitää mut ajan tasalla tyylikkäästi ja oon jo melkein oppinut katsomaan ajan siitä kännykän sijaan. // Viimeksi iskällä ollessa tuli taas vähän leivottua ja mun yrityksestä tehdä Naked Cake tuli vähän vähemmän Naked. // Ootteko jo nähneet Uuden Sherlockin jouluspesiaalin? Tätä sarjaa ei Moffat oo onneksi onnistunut täysin multa pilaamaan, vaan se kuuluu yksiin ehdottomista lemppareista. Ja jouluspesiaali oli huikee.

Pikkuinen sneak peak tulevaan vanhojentanssikampaukseen. Mitäs mieltä te ootte? Mä oon ite tosi tyytyväinen ja kyseessähän on tosiaan vasta koekampaus. Oon kyllä ihan innoissani. // Käytiin siskojen kanssa iskän luona vieraillessa pienellä eväsretkellä ja pulkkamäessä. Oli ihanaa päästää se sisäinen lapsi valloilleen ja viilettää mäkeä pitkin huimaa vauhtia. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti