lauantai 13. elokuuta 2016

Loman viimeisiä


Heippa! Kesäloma alkaa vedellä viimeisiään ja halusin tulla jakamaan vähän fiiliksiä siitä tänne. Niin kuin kaikki vähän pidempään blogia lukeneet tietää, syksy on mun all time favourite vuodenaika ja usein muiden väsyessä sateiseen ja kylmään säähän mun energiatasot vaan nousee. Tämähän on vain ja ainoastaan hyvä juttu ja sen ansiosta mulla on jo aika kiva lista ideoita tulevia postauksia varten, mutta aion ottaa niiden kanssa oman aikani, enkä stressata mistään. Se on mun tän syksyn tavoite. 
Mulla oli myös kamera lainassa lähes koko kesän, mutta nyt kun olen joutunut palauttamaan sen, ei inspiraatio lähteä kuvailemaan iske ihan niin usein. Kännykän kameralla ei laatu nimittäin aina ihan miellytä silmää. Siitä huolimatta aion jatkaa tänne kirjoittelua ja oman kameran hankkiminen on yksi tän syksyn projekteista, sillä tän vuoden aikana oon huomannut kuinka paljon tykkään pitää tätä blogia ja valokuvaaminen on muutenkin ollut lähellä sydäntä jo kauan. 
Nyt kuitenkin eksytään ehkä vähän aiheesta. Koulu alkaa mulla tiistaina ja kuten kunnon koulunörtin kuuluukin, oon jo ihan innoissani. Koen, että syksy on omalla tavallaan uuden alun aikaa, vaikka luonto käykin nukkumaan talven ajaksi. Mun sisäinen kalenteri toimii ihan täysin kouluvuoden mukaan, enkä oo oikein koskaan kokenut sitä virallista Uutta Vuotta mitenkään kamalan erikoiseksi. Mulle uusi vuosi koittaa koulujen alkaessa. 
Näistä ajatuksista on hyvä lähteä nauttimaan viimeisistä lomapäivistä tai kuten mä, työpäivistä. Kaiken kaikkiaan kuitenkin oon valmis tulevaan abivuoteen ja innoissani siitä, mitä kaikkea se tuo tullessaan.

2 kommenttia:

  1. Ei vitsi, kun kivat kuvat! Mäkin olen aina tavallaan tykännyt syksystä juuri siksi, kun alkaa taas kaikkea uutta. Tänä syksynä tosin jännittää, miten fiilisten kanssa käy, kun ekaa kertaa ei enää olekaan koulua, mihin mennä!

    VastaaPoista