tiistai 1. marraskuuta 2016

Entäs sitten?


Moikka! Just nyt ei oo se pirtee ja elämäniloinen fiilis, joka mulla yleensä on, kun alan kirjottamaan tänne. Se ei kuitenkaan haittaa, koska joskus inspiraatio voi iskeä ihan tavallisista aiheista ja asioista, eikä kaiken tarvii olla just niin hienoa ja huikeeta ja upeeta. 
Syysloma oli ja meni ja siitä ei juurikaan sanottavaa oo. Se on nyt ohi ja koulu iski heti päin kasvoja eilen, maanantaina. Ei mikään maailman mukavin yllätys. Mulla on lähes kaikki asiat rästissä ja kalenteria katsoessa näyttää koko kuukausi hektisimmältä vähään aikaan. Ja mielenkiintoisen twistin tähän tekee se, ettei mulla ole harmainta aavistusta siitä, miten tuun selviimään hengissä joulukuuhun saakka. Kouluhommat hukuttaa alleen ja lisää rästihommia on tiedossa. Yo-tulostenkin pitäisi saapua ja seuraaviin kirjoituksiin ilmoittautua, mutta just nyt mä en vaan jaksa. Joskus sitä ei vaan jaksa.
Ei jaksa ja kaipa se on ihan okei. Nyt ainakin toistaiseksi kalenterin ja aikataulujen kanssa hetken väännettyäni on sellainen olo, että nää hommat on tulevaisuuden huolia ja saa pysyä siellä. Me otetaan porukoitten kanssa varaslähtö viikonloppuun ja suunnataan pienelle lomalle. Minne, sen saatte kenties tietää myöhemmin, mutta nyt mä jätän Himalajan huippuja lähentelevän tehtäväpinon sikseen ja keskityn pakkaamaan kamppeet kasaan ja nauttimaan lomasta. Toivottavasti paremmasta kuin mennyt syysloma. 
Tsemppiä teille kaikille syksyyn!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti