keskiviikko 14. joulukuuta 2016

Joululaulujen top 10


Moikka! Mä oon niitä ihmisiä, jotka kuuntelee joululauluja jo elokuussa, tai ainakin oon ollut. Jossain siinä lokakuun puolella ne hetkeksi stoppaa soimasta ja löytää tiensä takaisin soittolistalle yleensä joulukuun puolessa välissä. Niin tänäkin vuonna. Mun joululaululempparit on suurimmalta osalta englanninkielisiä ja ne on vaihdelleet eri vuosina aika paljonkin. Välillä listan ykkösinä koreilevat mahdollisimman kaupalliset pop-biisit, mutta tänä vuonna oon tykännyt enemmän rauhallisista ja tunnelmallisista kappaleista. Ja kuten alla olevasta listasta näkyy, vaihtelevat biisit aika reilusti perinteisistä suomalaisista joululauluista vähän tuntemattomimpiin. Löytyykö listalta teidän lempparijoulubiisejä ja jos ei, niin mitkä kappaleet tuo teille joulutunnelmaa?


  • All I Want For Christmas Is New Year's Day - Hurts
  • Baby, It's Cold Outside - Glee Cast
  • I'll Be Home For Christmas - She & Him
  • Christmas Lights - Coldplay
  • Just For Now - Pentatonix
  • That's Christmas To Me - Pentatonix
  • The Christmas Song - She & Him
  • O Holy Night - Céline Dion
  • Tähti, tähdistä kirkkain
  • Enkelikello

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti