keskiviikko 9. elokuuta 2017

Kuulumisia


Moikka! Viimeisten parin viikon ajan mulla on useammin kuin kerran iskenyt sellainen fiilis, etten osaa tulla tänne kirjoittamaan, vaikka niin paljon on tapahtunut. Ja ehkä syy tuli jo mainittua, sillä vaikka toistan samaa, mitä oon koko kesän ja kevään hokenut, niin viime aikoihin on mahtunut ihan älyttömän paljon siistejä ja isojakin juttuja. 

Päällimmäisenä kaikista on tietysti muutto, joka on mun itseni paikan päälle lähtemistä vaille valmis. Tietysti omaa huonetta tulee muokattua ja laitettua jatkuvasti ja osa huonekaluista puuttuu vielä, mutta mitään stressiä itse 'muutosta' ei sinänsä enää ole. 

Tän postauksen idea oli alun perin kirjoittaa viidestä asiasta, joista olen ylpeä ja toi muuttaminen olla kyllä ehdottomasti yksi niistä. Ihan varmasti se suurin ja tärkein. Ja koska se on nyt ollut viime päivinä kaikista eniten mielessä, niin jotenkin ne muut jää taka-alalle. Mulla on ajatuksena tehdä tänne tulevaisuudessa ihan kunnon postaus omasta kämpästä, kunhan asetun paremmin kodiksi ja saan kaiken tuntumaankin kodilta, mutta yllä olevissa kuvissa pieniä vilauksia siihen, millaiseksi mun huone on muodostumassa. Ja ehkä vielä myöhemmin saan aikaan myös sen 5x ylpeä -postauksen, vaikka tällä kertaa meni vähän räpeltämiseksi. 

Mulla on vielä muutama päivä töitä täällä Vääksyssä ja viikon verran mahdollista viettää aikaa kavereiden kanssa ja siitä oon todellakin ottamassa kaiken irti, sillä seuraavat päivät on töiden jälkeen ihan täyteen buukattuja. Onneksi oon myös parantumassa flunssasta, joka inhottavasti iski Jyväskylästä takaisin tullessa ja muutaman päivän takainen olo on enää pieni kurkkukipu ja nuhainen nenä. :)

Miten teidän kesä on mennyt? 

2 kommenttia:

  1. Voin vaan kuvitella kuinka aikaa vievää muutto on, joten ihan ymmärrettävää että postauksia ei ole tullut :) Mun kesä on mennyt vauhdilla ohi, kun olin viikon isosena, Provinssissa, viettämässä sukulaisen synttäreitä, Helsingissä, Solar soundeilla sekä naapurin häissä. Tuntuu nyt ehkä vähän oudoltakin mennä kouluun ja aloittaa ns. "säännöllinen" elämä :D

    http://sofiaidaannneli.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun kesä vaikuttaa melko lailla samalta kuin mun, ainakin siinä suhteessa, että menoa on riittänyt. Onneksi vielä muutama viikko ihan kunnon lomaa ennen koulujen alkua. :)
      -Minttu

      Poista