tiistai 31. toukokuuta 2016

Tiistain mietteitä...



Heippa! Mitä kuuluu teidän viikkoon? Mulla on meneillään viimeinen kouluviikko, niin kuin oon jo muutamaan otteeseen maininnut. Näinä menneinä viikkoina ja päivinä oon päässyt nauttimaan ihanasta auringonpaisteesta, lämpimistä kesäilloista, työntäyteisistä, mutta silti hauskoista päivistä ja odotuksesta, sillä loma on jo ihan kulman takana. Enää viimeiset kokeet edessä, kevätjuhla ja sitten ollaankin jo lomalla, töissä tai missä ikinä kaikki lomaansa viettävätkään. 
Tuntuu ehkä jopa vähän hassulta lähteä yhtäkkiä lomalle koulun jälkeen. Tällä viikolla päivät on koeviikon takia muutenkin niin lyhyitä ja rentoja, että mulla meinaa iskeä tekemisen puute. Onneksi loma on melko lailla buukattu täyteen ja tylsyyden ei pitäisi päästä yllättämään seuraavaan pariin kuukauteen ja tuskin niiden jälkeenkään, kiitos tulevien yo-kirjoitusten. 
Mun kesä näyttää toistaiseksi koostuvan töistä, monista mielenkiintoisista kirjoista, Orange Is The New Blackin uusimmasta kaudesta, kaverin paluusta vaihtovuoden jälkeen, muutaman päivän reissusta Irlantiin, Helsingissä vierailusta ja kaverien näkemisestä sekä toivottavasti monista hyvistä hetkistä itsetehtyjen smoothieiden kera.
Millaisia kesäsuunnitelmia teillä on mielessä? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti