torstai 7. heinäkuuta 2016

Helsinki Snapshots




Moikka! Tällä hetkellä ulkona on pikkasen sateista, mutta mä istun viltti päällä ja kuuntelen radiota, joten sää ei ole mun ongelma. Eikä ollut muuten eilenkään, kun suunnattiin Brighton-kaveriporukalla piknikille vuoden jälkeen. Tänään tulee nimittäin vuosi siitä, kun saavuttiin takaisin Suomeen kolmen viikon kielimatkan jälkeen ja musta on tosi kiva, että ollaan pidetty yhteyttä sen jälkeenkin, vaikka nyt olikin eka kerta sitten virallisen EF-Reunionin jälkeen, kun nähtiin vähän suuremmalla porukalla. Ja vaikka ihan kaikki ei päässeetkään paikalle, niin oli ihana vaihtaa kuulumisia piknikin merkeissä. 
Muuten mun Helsinki-vierailuun on kuulunut kesävaateshoppailua järjellä, hyvän ruoka ja ihan vaan oleminen, koska kunnon kesäloma mulla alkoi vasta tällä viikolla. Kesäkuu oli ja meni ja on jotenkin niin outoa, että nyt tosiaan on jo se vuosi kielimatkasta ja kaikesta muusta. 
Mutta nyt mä painan vielä nenän kirjaan niiksi muutamaksi tunniksi, jotka mulla on jäljellä täällä ennen kotiin palaamista.
Hyvää kesää kaikille teille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti