sunnuntai 18. kesäkuuta 2017

Kesäillan havaintoja

Hei! Viime viikkoihin on mahtunut vaikka kuinka paljon ja mitä. Oon iloinen, et on vihdoin kesä ja oon saanut kaksi kivaa kesätyötä, joiden parissa kesä tulee varmasti kulumaan nopeasti. Oon myös iloinen omillaan asumisesta ja uusista kukista maljakossa, jotka ei ainakaan vielä parin päivän jälkeen oo kuolleet. Oon tavallisesti kasvien kanssa niin huono, että onnistuin kerran jopa tappamaan kaktuksen kuivuuteen. 

Kesän jälkeen olisi toivon mukaan suuntana Jyväskylä, josta oon jo saanut asuntotarjouksen, mikä tekee mut myös iloiseksi. Jos vielä opiskelupaikka varmistuisi, niin suunnitelmat olisi selvillä. Tätä samaa saa kertoa kerta toisensa jälkeen kaikille tutuille, jotka ymmärrettävästi kyselee aina, kun nähdään. 

Ennen syksyä ja lähempänä tätä hetkeä oon kuitenkin vähän hämmentynyt, että se kesä oikeasti tuli ja nyt ollaan jo tässä vaiheessa: ylppärit ja reissut takanapäin. Toisinaan iskee lievästi orpo fiilis, kun ei osaa sopeutua nykyiseen tilanteeseen, mutta ehkä sekin on ihan okei. Ei kaiken aina tarvitse olla puhtaaksi kiillotettua ja täydellistä. Oon iloinen, että mulla on myös kavereita, jotka tajuu sen. 

Tää päivä on kulunut pikkusiskon kaverin rippijuhlien jälkeen sohvalla maaten seurana Netflix ja OITNB ja nyt lyhyen iltaulkoilun jälkeen tuntuu, että päivä on mennyt ihan hukkaan. Huomenna alkaa kesätyöt enkä oo oikeestaan ehtinyt ajatella koko asiaa kunnolla. Toivottavasti kesällä on vielä edessä niitä mukavan kotoisia päiviä, jotka vietetään ulkona kavereiden kanssa tai ihan vain itsekseen ja yhtä lailla toivon, että pystyn nauttimaan niistä päivistä täysin rinnoin. Silloin tällaiset puoliksi tuhlatut päivät ei jää turhaan harmittamaan. 

Toivottavasti myös teillä tulee eteen vastaavanlaisia päiviä ja nautitte kesästä! :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti